93 714 48 93 / 648 10 40 66

13/12/2020

TORNEIG TENNIS I PÀDEL 19 i 20 de Desembre💪🏻 Vine i col.labora!
- A tenir en compte:
🎾 Inscripcions obertes fins dimecres 16 a les 21:00 h.
🎾 El Tennis es juga la modalitat de doble.
🎾 En el cas que no tinguis parella, apuntat i forma-hi part, el club te la busca!

Ens trobem allà? Som-hi!

09/12/2020

Actualment l'app del CTC per reservar pista de Tennis Dobles està tenint problemes tècnics i no es poden realitzar les reserves correctament. Estem treballant per trobar la solució i arreglar-ho tan aviat com es pugui.

De moment s'hauran de fer les reserves trucant al número de club 93 714 48 93.

De seguida que ho arreglem us ho farem saber, disculpeu les molèsties.

Moltes gràcies!

29/11/2020

Estem treballant per millorar l'espai del club per poder gaudir de totes les instal·lacions en tota plenitud.
Esperem que us estiguin agradant els canvis!

Moltes gràcies a tots i totes!

29/11/2020

Ja s'acosta la Marató de TV3 2020.
Com cada any, volem formar-hi part i ajudar en tot allò que puguem.
Us anirem informant de totes les entitats que col.laboren per La Marató 2020 a través del Club. Us anirem mostrant tots els productes que entraran al sorteig que podreu participar-hi totxs vosaltres!
Seguiu totes les novetats tant per xarxes socials com per la pàgina web!

Moltes gràcies a tots i totes!

28/10/2020

Actualment, per fer reserva de pista, tant de pàdel com de tennis de dobles, es necessiten 4 jugadors confirmats per poder-la fer des de la vostre APP o web.

Sabem que es una mica complicat tenir els 4 jugadors per poder fer la reserva, així que hem pensat que per facilitar-ho, a partir d’ara podreu fer reserva amb tres jugadors confirmats i el quart jugador es dirà “COMODÍ ÚLTIM JUGADOR”.

En el cas de tennis individual fins ara era necessari posar el nom del segon jugador, ara podreu fer sevir aquest soci “COMODÍ ÚLTIM JUGADOR” per fer la reserva i buscar el company.

Amb aquesta nova eina us demanem que feu les reserves sempre per l’App o web, i en arribar al club ens heu de comunicar el nom del quart jugador, i si es de tennis individual el nom del company de joc.

IMPORTANT: Si No trobeu un quart jugador o company de joc, heu d’avisar amb 8h d’antelació per poder deixar la pista lliure per altres socis.

Per altra banda, si utilitzeu el “no soci” per omplir la pista, heu de saber que en el programa queda marcat que s’ha de fer el pagament de la pista.

18/10/2020

Com ja sabeu,  la situació de la pandèmia s’ha complicat i la Generalitat ha decretat noves restriccions. En l’àmbit de l’esport no es podrà jugar competicions durant 15 dies.

Pel que fa a les instal·lacions, podem continuar venint a jugar però sempre amb les mesures de seguretat que no ens cansarem de repetir, distància seguretat, mascareta i neteja de mans.

Les classes tant de tennis com de pàdel funcionaran amb normalitat.

Recordeu que només es podrà accedir al club amb reserva prèvia i el moviment a l’instal·lació queda limitat als jugadors dins de pista.

El gimnàs tindrà un aforament limitat, a la zona de musculació 3 persones i a la de cardio 2 persones.

Us adjuntem un document de compromís de responsabilitat per adults i el compromís de responsabilitat per a menors d’edat. Es obligatori portar-lo  signat i deixar-lo a secretaria, també en tindrem a secretaria per si no el porteu, amb un cop omplert si signat ja tindrà validesa per tota la temporada.

Referent al local social, intentaran en la mida de lo possible, que en els horaris de més afluència servir per endur begudes, cafès, entrepans, etc; en cap cas es podrà entrar a dins, ni agafar taules ni cadires (estaran retirades)

18/10/2020

El passat 6 d’octubre va ser la final del torneig del V Memorial Josep M. Germà. Vam acabar molt emocionats i molt contents per tota la participació que hi ha hagut.
Un any més, us donem les gràcies a tots i totes per tota la participació que hi ha hagut i col·laboració.

Enhorabona als guanyadors!

08/07/2020

Gaudeix de les classes de Pilates i els seus beneficis!  #extensiódecolumna

«  1 2  »